Sunday, March 13, 2011
Cuti tiba !!!!
 
Cuti penggal pertama dah bermula pasti banyak kisah menarik yang kita akan cerita lepas bukak sekolah nanti kan!
Saya x pi mane2 wat kerja Maths,KH ..... Sivik pulak kena wat Folio...
banyak pastu kena hafal pulak untuk lisan BM nanti dan karangan jugak banyak nyer x dapat nak bercuti

kalo balik kmpung pown x dapat nak go happy kerja sekolah,kerja sekolah,kerja sekolah kerja sekolah
apapown saya tetap happy sebab adik saya memang wat saya nak tergelak kadg nk telan jew pown bagus hihihihi......
kalo wat study group pasti bolah lepak ngan kawan pasti hebat kann....
tapi aku x bleh sebab ibu kawal aq dengan ketat nak keluar pown x bleh......
apappown
Happy Bercuti ya!
happy selalu ok!

Sowy kalo aq nih x pro macam blogist yang lain sowy 
TQ! for readings...... 
0 Honey: