Saturday, October 8, 2011
desktop jangan la camtuh.....
Huihuhu...... desktop kesayangan saya tak mau on setiap kali nak bukak window diye(kemungkinan dia malu :-P)  banyak kali try tapi
bukak tutup balik dan ia berulang-ulang jadi terpaksa guna laptop papa yang window dia oarang lama jadi nak shoutbox macam orang lama gak(xde hiding2) nak edit blog pun susah jadi wat beberapa bulan nih blog saya sama tiada perubahan(korang pasti jemu kan) markah ujian dah dapat tapi nga-nga j3w la apa boleh buat huhuhuhu,..... masa nak edit halaman(K-Drama N J-Drama) saya terjumpa cerita pasal Birdie Buddy .
John Lee pemain golf profesional tapi dia ingin menjadi pelatih (kut x silap saya) dan ingin melatih dua orang gadis untuk menjadi ratu Golf yang seterusnya selapas dia mendapat gelaran PGA.(x tau benda apa) .Seorang gadis yang dididik menjadi seorang pemain golf kelak dari kecil lagi serta emosinya juga turut dikawal dengan ketat.mankala seorang lagi gadis yang bercita-cita ingin menjadi seorang pemain golf elit yang berlatar belakang orang miskin yang ibunya menjadi kadi di padang golf.Dapatkah (gadis miskin ini) menjadi pemain golf yang dia imipikan?saksikan di halamn saya(klik pada tulisan tersebut)

hehehe saja nak wat promote kat blog sendiri
TQ!for redings my en3 this time i hope you read them if you reallly like it if not you can go other sites ok!

Ciou!










1 Honey:
elo dek suker betuk anime japan ekk