Wednesday, October 5, 2011
Sulah Habis tapi apa mau bikin ?
PAT dah habis hurey best......NYER tapi still risau sebab result dya masih belum diketahui....
harap2 dapat yang terbaik n cemerlang.....  cuti dah tinggal nak sekolah jew lama tak jumpa kawan-kawan saya(padahal baru lima hari) rindu kat suara depa la katakan sebab tiap2 hari depalah jadi radio setia.fm ,saya tiap-tiap hari lah saya dengar  perkataan yang saya sendiri wat badak jew... hahahax...
lepas dapat result nih nak wat ape ek bila dah cuti sekolah nanti.... (hmmmm...  ) goyang kaki kat rumah?(x da masa aku!(tuh semestinya hahahx), edit blog ? (komp.asyik meragam boleh ke ni) main ngan adik?(x mau lah depa main ganas dan ada unsur animation x de mood nanti) buat kek?(minta kat mak su resepi lah [sempat ke mak su nak angkat fon anak dya asyik minta nak susu je] harap boleh la).aduh boring gak apapun setakat ni jew crite saya (komp.asyik merajuk selepas beberapa kali membuka windownye kerana malu hihihi...)



TQ! for readings my horrible entry this time ok ,I hope you will enjoy it's

CIOU!
0 Honey: